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2014. 5. 2. 01:17 C/C++



[본문스크랩] [번역] Light Space Perspective Shadow Maps [LisPSM] 비공개 3d관련 자료

2009/12/13 16:19 수정 삭제

작성자: 그라센(choi98772)

복사 http://blog.naver.com/choi98772/memo/130075701859

출처 꿈★은 이루어진다 | 주바리
원문 http://blog.naver.com/xtar/70038803883

Light Space Perspective Shadow Maps

Michael Wimmer, Daniel Scherzer and Werner Purgathofer


원문: http://www.cg.tuwien.ac.at/research/vr/lispsm
번역: http://starlike.cafe24.com/moniwiki/wiki.php/LightSpacePerspectiveShadowMaps
개요: LisPSM 기본 이론

1 소개
2 이전의 작업들
3 Light space perspective shadow maps
3.1 동기
3.2 개요
3.3 Focussing the shadow map
3.4 The perspective frustum in light space
3.5 Choosing the free parameter n
3.6 Applying the perspective frustum
4 Analysis and optimal parameter estimation
4.1 What is perspective aliasing
4.2 Logarithmic shadow mapping
4.3 Analysis of light space perspective shadow maps
4.4 General case
4.5 Discussion
5 결과
6 결론과 이후의 작업들
7 참고문헌



 




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